April 26, 2011

WOMEN ARE MEANT TO BE LOVED, NOT TO BE UNDERSTOOD.

Hello you all,

citer hati perempuan pulak...

pink : perasan tak badan i dah kurus sikit?
hati :dah beribu duit aku habis join slimming program tu. cakap lah tak perasan. putus cinta nanti.

pink : nak makan rojak? ok la. dah lapar ni.
hati : perut aku dah masuk angin kelaparan ko nak bagi aku makan rojak je. baik aku balik rumah masak nasi. kedekut punya boyfriend.

pink : i suka u sebab hati u baik. memahami i.rupa tak penting.
hati : sape cakap rupa tak penting. kalau u tak handsome belum tentu i suka u.

pink : cantik tak i pakai baju ni?
hati : lebih baik cakap cantik. mahal ni baju ni aku beli. khas untuk dating ngan ko.kalau tak aku balik nanti.

perangai perempuan pulak....lelaki selalu cakap tak paham nagn perempuan ni. suka cakap lain kat hati, lain kat mulut. tak payah paham la. sampai bila-bila pun tak kan paham.

so, lelaki dan perempuan sama je. atas sebab2 tertentu, selalu terpaksa cakap kat mulut lain, cakap kat hati lain.

Make your own banner at MyBannerMaker.com

6 ulasan:

cikgu berkata...

salam perkenalan.....do keep in touch ya....

Budak Botak berkata...

he3, masing2 kena saling paham...

Entry terbaru Kempen Derma Coli - Kempen Paling Pelik Pernah Jumpa... (",)

MesmeRize Me berkata...

hi......tq melawat blog saya...heheheh..keep in touck ok

msredcheesecake berkata...

salam perkenalan fad...tengs singgah blog msred...

msredcheesecake berkata...

sama la cik surie....

msredcheesecake berkata...

en botak...malu la nak baca tajuk entry tu...eeeee....

ALL TIME FAVOURITE