Disember 26, 2011

SURAT CINTA UNTUK KAMU

Assalamualaikum....

Saya tak kisah bagaimana paras saya pada mata kamu. Kalau kamu kata saya cantik saya setuju. Kalau kamu kata saya kurang cantik, saya bersyukur dan berterima kasih pada kamu. Pada mata hati saya saya percaya saya cantik sebab....

1. Saya tak suka berbicara tentang keburukan dan keaiban kamu.
2. Saya lebih suka terima kamu seadanya.
3. Saya tak suka tinggalkan kamu ketika saya berusaha berjalan mendekati Dia.
4. Saya lebih suka minta si pengata kamu supaya sama-sama bimbing kamu membetulkan apa yang tersilap.
5. Saya bersyukur sangat setiap kali awak berjaya betulkan kesilapan awak walau sekecil mana pun.
6. Saya ikhlas berharap kamu berbahagia dalam penghijarahan kamu.

Kamu, jom kita berhijrah bersama dan bina kehidupan di jalan yang Dia suka.

Note : Rekaan, bukan kisah sesiapa.


- Posted using BlogPress from my iPad

33 ulasan:

fadh leyanie berkata...

mempunyai makna yang mendalam..:)

cik ika berkata...

i like this love story..:)

cik ika berkata...

i like this love story..:)

lieynanilaz berkata...

makna tersirat yg mendalam...:)

✿INA AINAA✿ berkata...

nice and sweet...awww...cinta kepada hambaNya, bukan bercinta kerana nafsu atau rupa paras, tetapi bercinta segala2nyew.... ^~^

pena rozie berkata...

ye... setuju

fazrulnoor berkata...

ea ke rekaan :)

Tanpa Nama berkata...

nice entry sis :)

Tanpa Nama berkata...

nice msred..:)

RHI berkata...

Alhamdulillah...

Tiga hari dalam hidup

era kecik berkata...

:) nice entri..

teyn teyn berkata...

tp suka ayat mrsred ;)

aamalinaazman berkata...

jommmm
teringin nak jadi baik :))

Dear Yayah berkata...

ni la die..terima baik buruk psgn seadanya..don't expect much from her/him..

Tanpa Nama berkata...

ye sy suka kalau sy boleh tulis surat cinta cm gni,, hye!! lama sy tak cmnt awak msred kn??? heheh

Aleen Aiden berkata...

saya juga tak suka bicara tentang kebuukan dan mengaibkan orang.

tapi saya sesal masih banyak antara kita yg begitu.tak payah pegi jauh,di blog sudah cukup.

E'in berkata...

sweetnye lau sume org mcm nie..

p/s : akak e'in dh bukak lek blog.. ;p

Zul fattah berkata...

erm.. kan best kalau ada awek cam ni?

Juliet_iRa~" berkata...

bagusnya..sm2 berubah ke arah kebaikan..:)

Anak Wak Mail berkata...

jom sama aku kamu dan dia pergi ke arah itu..;)

ILA HonEyBuNNy berkata...

kata2 ini sangat bermakna..

suka...super dper like..

IntaNBerliaN berkata...

betoi tu.. sy pun sk kata2 ni ;-)

cik jannah berkata...

sweet jom kita berhijrah.

Rina Rahamat berkata...

cantik kata-kata dalam surat ni :)

Rtp Farra Arisha berkata...

let's migrate the actions to the new one as we'll have a new blessed year ahead! :))

Dear Yayah berkata...

nak entri baru~~~ heheh

ridhwan ruslan berkata...

kecantikkan adalah perkara subjektif dan ia berganntung kepada individu samaada mahukan kecantikan fizikal semata2 atau pun memilih yang lain

anak ayah berkata...

saya tetap sayang kamu :D

Ct Aja berkata...

alhamdulillah.....mudah-mudahan...

Pondok Usang berkata...

cinta yang abadi...
selamat tahun baru awk..

yanieyeap berkata...

salam taon baru utk msredcheesecake..;)

Unknown berkata...

amin. smoga kita sama2 berubah :)

ainraus berkata...

mencari yang sempurna itu mustahil. mencari kesempurnaan itu perlu. :)

nice one dear!

ALL TIME FAVOURITE