April 13, 2018

REMEMBERING THESE DAYS

Assalamualaikum,

Msred decided nak ikut Journal Prompts for Mom challenge seperti dalam entry, 31 DAYS JOURNAL PROMPTS FOR MOM. Day 27 punya topic, Remebering thses days.





Sejak berhenti kerja dan jadi full time mama ni, memang masa untuk anak-anak je lah. Kalau husband balik kerja selalunya ada saja cerita anak-anak nak disampaikan pada husband. Cerita Iffan, Ian, Iman dan Cik Nen. Ada sahaja momen yang berharga untuk dikongsi dengan husband dan yang Msred pasti akan jadi kenangan yang selalu Msred ingat. Nanti bila dah tua, momen-momen inilah yang jadi topik perbualan Msred yang masa tu mungkin dah jadi grandmama. Bukan sahaja momen yang indah, kelakar, mengembirakan, tapi juga momen menyedihkan, menjengkelkan dan menyakitkan hati. Momen-momen yang kita kumpul inilah juga yang define siapa kita nanti dan macamana cara kita meneruskan hidup.

Pada Msred, penting bagi Msred untuk mengingati momen Msred dengan anak-anak dan keluarga supaya dapat menemani perjalanan hidup Msred sebagai penghibur, peringatan dan pengajaran. I'll treasure every moment that I have with my family, good or bad. They are equally important. 



Video baru di youtube channel. Terima kasih pada yang tonton, like dan subscribe. Thank you so much. Hugs!! [Perempuan je hugs]



1 ulasan:

Anum berkata...

singgah jumaat

ALL TIME FAVOURITE