Februari 12, 2018

VIDEO YOUTUBE YANG PERTAMA

Assalamualaikum,

Monday is the best day of the weekdays!!! Ayat memotivasikan diri untuk mengelak penyakit malas di hari Isnin. Tapi biasanya Msred takde masalah dengan Monday. We are best buddies. Msred jadi malas bila hari Jumaat sebab dah tak sabar nak tunggu weekend.



Msred sejak sekolah suka sangat stationery dan benda-benda yang cute. Sampai dah dekat seoaruh abad ni pun masih suka cute things. Cuba bayangkan umur 60 tahun pergi beli sticker yang cute-cute tu. Kalau orang tanya cakap beli untuk cucu, padahal... hahaa...

Last week, buat pertama kali dalam hidup buat video khas untuk youtube, edit dan upload. Walaupun kira kategori budget video sebab peralatannya guna apa yang ada dan improvise sikit dengan lighting pun asal nampak, tetap excited nak buat dan share. Sesiapa yang dah mengikuti blog Msred sebelum ni, mesti dah maklum yang Msred ni Planner Addict dan Art Journal Addict. 


Last week singgah MPH SACC Mall dan Daiso dan Popular Bookstore di Aeon Section 14 Shah Alam. Membelilah sedikit Notebook, stickers dan pen. Tak boleh beli banyak-banyak sebab pergi dengan 'accountant-sponsor-auditor' Msred. Heheee... Inilah hasil shopping dan videonya.  Subscribelah kat channel youtube Msred yea. Thank you. 










Msred harap ada yang tonton video clip nya dan komen. Apa-apa komen sangat dialu-alukan.





8 ulasan:

Sha Mohamed berkata...

Wah.. Tahniah.. Teruskan ye..
Video yang ohsem..

Hanachie berkata...

Hana pun obsess dengan cute things! ^^ semua benda nak yg comel je hahah!

Sally Samsaiman berkata...

hahaha..bestnyaaaa

Anum berkata...

wow cute

Azah Rahaman berkata...

cat lover ea? comel comel je ada gambar meoww :D

Ana Suhana berkata...

Seorang pecinta stationery rupanya ye. Ana suka tgk org2 mcm msred sebab kreatif. Ana? Ke laut lah hasilnya.

ejulz berkata...

comel.. hehe

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
1. Partime UBER Driver

ray berkata...

dah tgk. suke suke suke

ALL TIME FAVOURITE