Disember 20, 2017

MESYUARAT TAHUNAN TNB DI PWTC

Assalamualaikum,

Alhamdulillah for another day, for another chance. Setiap kali bangun, jangan lupa bersyukur. Bila kita mulakan hari dengan rasa syukur, barulah kita ingat nak appreciate all those little things dalam hidup kita yang kita selalu lupa nak hargai.

Pinterest


Hari Isnin lepas, Msred pergi Mesyuarat Tahunan TNB di PWTC untuk pemegang saham. Msred dan adik-adik Msred adalah sikit salam TNB tu hadiah dari Mak Msred. Kalau ikutkan hati memang malas nak pergi, bukannya Msred pernah join pun meeting dia selamat ni. Tapi disebabkan Hari meeting tu hadiah akan diberi pasa Pemegang saham, makanya mak Msred beria suruh pergi collect hadiah. Makanya Msred pun turutkanlah kemahuan mak Msred.

Sampai PWTC terus collect harganya, minum breakfast yang disediakan dan terus balik.





Inilah hadiahnya. Blender Pensonic. Sesuai untuk buat ice blended. Siap dengan tumbler sekali. Blend terus guna tumbler tu.




Alhamdulillah rezeki. Sebenarnya Msred memang nak cari blender baru untuk buat bubur nasi Cik Neen [my 8 month old baby girl]. Dapat pulak blender tahun ni, tak yah beli baru.

Selain tu TNB bagi kalender dan Planner 2018 dan coupon MC Donald RM 40.00. Alhamdulillah, boleh buat beli ayam goreng spicy MC D 9 ketul. Hehehe....

4 ulasan:

Anum berkata...

semoga berjalan lancar

Ann Ishak berkata...

banyak jugak dapat hadiah, tahniah :D

Fatin Shahrizam berkata...

Alhamdulillah. Seronoknya dapat hadiah. Dapat kupon lagi. Rezeki ^^

Farrah MF berkata...

Cantiknya blender tu, Msred. Dah blend boleh terus bawa je tumbler tu.

ALL TIME FAVOURITE