Mei 14, 2018

APA ADA DALAM PEN CASE

Assalamualaikum,


Alhamdulillah segalanya masih tenang. Last week banyak sangat happening and long weekend, minggu Msred jadi kurang productive. Dalam weekly planner, banyak kotak yang tak tick, to do list not done dan brought forward ke minggu ini. 

Tapi yang bestnya long weekend, dapat spend time dengan family lama sikit. Hari Jumaat, tanpa perancangan decide pergi Cameron Highland dua hari satu malam. Alhamdulillah. Walaupun sekejap dapat rehat dengan family sambil borak-borak pasal poliotik Malaysia. Hehee... Apa-apa pun pilihan kita, keputusannya, semuga tak merosakkan Malaysia hingga generasi seterusnya dan tak melemahkan Islam di Malaysia. Amin.

Kali ni secara santai, Msred nak share apa yang ada dalam pen case Msred. Semuanya my current favorite stationery supplies yang Msred biasa guna untuk note taking dan journaling. Ini pen case Msred yang baru di beli di Kokuyo Malaysia, jauh lebih murah dari Smiggle idaman hati. Haha... Apa-apa pun kenalah warna merah yea dah? 





Kalau nak tengok isi dia jom tengok video ni sekejap. Semuanya kesukaan Msred buat masa ini. Banyak lagi stationery kesukaan Msred tapi belum ada alasan nak beli. So, yang ini saja dulu.

Enjoy watching!!! Kalau best Like lah, kalau interested nak tengok video Msred yang lain, jangan lupa subscribe yea. Thanks you all. Happy Monday!!













1 ulasan:

ALL TIME FAVOURITE