Mei 15, 2018

SALE BAJU RAYA

Assalamualaikum,

Lagi sehari dua Ramadan akan datang semula. Lama dah kita tunggu. Kebanyakan kita tahu kebaikan dan manfaat bulan Ramadan untuk kita umat Islam. Mari kita sama-sama tanam azam untuk jadikan Ramadan sebagai platform, permulaan, sebab dan pemangkin supaya kita jadi lebih Islam lagi untuk bulan-bulan yang lain. Practice untuk jadi Muslim yang terbaik masa Ramadan ni, supaya dapat jadi panduan pada bulan-bulan yang lain, InsyaAllah. Dan sama-sama kita doa supaya kita semua mampu lakukan yang lebih baik dari Ramadan sebelumnya, InsyaAllah, amin. 

click picture....shopee: izazatul

Alhamdulillah dalam bulan Ramadan ni ada yang dapat rezeki lebih sikit oleh kerana persedian menyambut Ramadan dan Syawal. Msred harap Allah murahkan rezeki kita supaya lebih mudah kita nak buat kebaikan, InsyaAllah, amin. 

Nak war warkan Msred buat raya sale di shopee Msred. Jual baju kanak-kanak. Dah start dua minggu dah. Banyak yang dah habis stock, Alhamdulillah. Harap dapat habiskan during Ramadan ni, amin. Ni yang buat sale tu nak kasi habis, InsyaAllah. You all bolehlah tengok-tengok kalau ada yang bekenan. And thank you in advance pada yang sudi tengok-tengok dan yang sudi beli-beli. You all semua memang awesome. Thank you so much. 

Jangan lupa betulkan niat luruskan langkah di bulan Ramadan ni. Sama-sama kita usaha. 


2 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

moga makin murah rezeki berniaga

Anum berkata...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa

ALL TIME FAVOURITE