Mei 17, 2018

PLANNER UNTUK SEPANJANG BULAN RAMADAN

Assalamualaikum,

Syukur masih direzekikan untuk bertemu Ramadan tahun ini. Semuga Allah dipermudahkan usaha kita untuk beramal sepanjang Ramadan ini. Semuga kita direzekikan bertemu Lailatul Qadar yang didamba. Semuga segala amal kita diterima. Ustaz nasihatkan eloklah kita menyambut Ramadan dengan memperbaharui taubat kita. Sama-samalah kita usahakan. Semuga Ramadan kali ini lebih baik dari sebelumnya. Amin.
Minggu lepas, Msred dah siap-siap decorate planner untuk bulan Ramadan ni. Sebulan terus, senang. Siap-siap supaya Ramadan nanti takdelah guna masa lama sangat nak update planner. 











Msred juga buat Ramadan tracker untuk keep track apa yang Msred rancang nak buat sepanjang Ramadan ini. Msred akan tick kotak setiap kali kalau Msred dah buat apa yang Msred nak buat. Senang nak tengok banyak tinggal ke tak. Harap-harap biarlah dapat tick semua kotak. Msred tak plan nak buat banyak-banyak takut tak istiqomah. Biarlah sedikit tapi istiqomah. Kalau you all's ada idea nak tambah lagi apa yang Msred boleh buat untuk Ramadan ni tinggalkan komen yea. Sangat Msred alu-alukan. 




Dan pada sesiapa yang nak tengok macamana Msred prepare planner Msred untuk Ramadan ni, kliklah video di bawah. Terima kasih. 

Have a baraqah Ramadan you all's. Jangan kejap dunia je. Peringatan untuk Msred dulu





3 ulasan:

Anum berkata...

wow great

Zaleha Awaluddin berkata...

cantik! semoga kita sama2 boleh istiqamah beramal dlm bulan yg mulia ini.

Siti Nurhayati Dollah berkata...

Wah, cantik dan kemas planner ni. Alhamdulillah. Semoga dipermudahkan urusan untuk menyelesaikan apa yang dah dirancang

ALL TIME FAVOURITE