Oktober 04, 2011

SCRAPBOOK PAGE 3

Salam you alls,

I am blessed to have you in my life. Nothing can compare my love to you. I'll treasure you for the rest of my life, even after your love to me being replaced with someone else. 

Please stays brothers until forever and love each other, my dear handsome boys.



Gambar ni diambil waktu pergi shopping di Subang Parade waktu minggu pertama raya 2011 hari tu. Susah nak tengok si kecik kiut berdua ni hugging each other, nampak je dia orang hugging, terus msred snap. So sweet. Suka sangat gambar ni.

Lagi contoh scrapbook.

5 ulasan:

aamalinaazman berkata...

alololo
tomeinyeee
cyg die ye
hehehhe

KaK LimAh Si SupiR berkata...

ske tgk kalo bdk2 hugging..nmpk mcm memg mesra gile2 ^_^

Anum berkata...

ala tomei2

Pendamba Mawar berkata...

omey2

msredcheesecake berkata...

Kaklimah, sweet kan hugging...

ALL TIME FAVOURITE