Januari 31, 2012

SALAH KAH SAYA SUKA KAT DIA?

Assalamualaikum....
Dalam i pad saya ada wallpaper gambar dia. Saya download clip cerita dia. Beli tau, bukan free. RM 20 untuk 50 episod.
Bukan saya saja suka. Iffan, Ian, Iman pun suka dia. Saya cuba cari stuff toy gambar karakter dia tapi tak jumpa. T shirt ke, key chain ke, beg ke atau apa-apa produk berkaitan dia tak jumpa. Kalau jumpa saya mesti beli (kalau tak mahal sangat).
Saya suka layan cerita dia. Setakat ni tengok dua tiga kali pun belum bosan lagi. Dia cute, pandai, kelakar dan baik hati. Kalau lah dia sudi keluar dengan saya, saya bawak dia pergi tengok wayang. Pergi playground, kedai buku. Lepas tu bila dah lapar pergi makan mekdi. Mesti best.
Saya sukalah kat awak.



Salah ke saya yang dah jadi mak budak ni suka kat dia?

19 ulasan:

Nyue berkata...

ahahahahahah....xsalah sis..he3

Umi Anaan berkata...

pocoyo kan?

Azzah berkata...

wujudkah dia?..:)

nazirah berkata...

eh tak salah la. jiwa mst mude hee ;)

LubLy berkata...

agent oso kan nieh kak..
kui3..

EyqaLuvender berkata...

pocoyo!!!
haha...tomey je msred ngn anak2 ni....heeee

Unknown berkata...

hahahah kelakar la msred.. comel jer... x salah pun msred.. sukalah apa saja.. heheheh

Ayu berkata...

comelnyeeer!slm perkenalan...:)

Nur Fauzi berkata...

RM 20 untuk 50 episod ye?
CD dia ade jual tak?

Bapak budak ni suka angry bird. takde masalah pun.
Juga masih baca komik walau usia hujung 20an

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata...

salam...morning sis iza. eh, tak salah pun. maera pun masih minat tgk spongebob.rasenye sampai bile2 pun minat tgk karun jgk.boleh release tensen. =)

cik bunga berkata...

eh eh..sy pun minat ngn die,. kdg2 lebih dr anak lak..heheee

Anum berkata...

x salah hehe

fazrulnoor berkata...

wahhhhh..share la

teha berkata...

oh . awk xsalah.. haaha !

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

mak2 mmg kena teman anak2 tgok carton..walau akhirnya hanya tertidur kat tepi hehe

pena rozie berkata...

hi...hi...hi... memang x salah

maszull berkata...

assalamualaikum msred...x ada salahnya jika kita suka sesuatu walaupun kita dah jadi ibu...:)

Salina Mat Isa berkata...

comelnye..hehe..kelakar la msred ni,minat katon rupenye...:)

anak ayah berkata...

anyonyonyoooo~~~~

salah laaa lo ms.red x kongsi ngan me. hukhuk >,<

ALL TIME FAVOURITE