Februari 24, 2014

BOYFRIEND NAK BELIKAN RUMAH

Assalamualaikum.....





Last Saturday, plan nak pergi tengok-tengok buku dengan Bad Wolf. Tapi sibuk tercari-cari driver sebab driver tetap saya kerja. My Darling Husband tak ada pulak. Saya pulak tak reti nak pergi sendiri.

Lucky me, my sister datang pulak rumah. Katanya nak cari rumah kat Putrajaya. Saya cakap lah saya nak pergi mines. My sister cakaplah, bolehlah pergi sama-sama. But first kena temankan dia tengok-tengok rumah dulu then baru pergi Big Bad Wolf.

Of course lah I said, ok. I am in.





Sementara my sister tengok-tengok rumah, saya bergambarlah.

Sambil tengok-tengok model projek yang ada, saya tanyalah pada Iffan dan Ian. Iffan dan Ian nak belikan mama rumah yang mana?

Iffan cakap dia nak belikan rumah ini untuk mama. Saya tanya kenapa? Cantik ke? Iffan cakap... Ha ah cantik. Sebab ada pondok ni. Nampak tak gazebo kecik tu? Tulah yang Iffan berkenan sangat.





Ian pulak tunjuk yang ini. Saya kenapa nak beli yang ini? Ian cakap sebab ada banyak bot. Sorry dalam gambar tak nampak bot nya. Tapi yang ini memang modelnya depan tasik dan ada bot kat situ. Bekenan bot tu la tu si Ian ni.






Harga rumah-rumah pilihan boyfriends saya ni? Gulp...



- Posted using BlogPress from my iPad

23 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

harga rumah sekarang melambung2 tinggi kan

Anum berkata...

:) amboi2

Unknown berkata...

alhamdulillah... baik boyfren nak belikan rumah... ;)

Asha Lya berkata...

ehehe budak2 suka yang comel2 tu kan sis

Unknown berkata...

hehe comel je

PetakBunga berkata...

tak pe.. boyfrend belanja.
belajar rajin2..ingt dah janji nak beli. mama dah note kat blog hr ni.

babYpose berkata...

Pandai bersembang Ian dengan girlfriend ye:) bagi pendapat lagi, bijak sangat.

Zaza Abdul Latif berkata...

hehe bertuah badan mama.. harap2 masin lah mulut bf tu sok2 dah besar boleh belikan rumah besau utk mama ;)

Wafa cw berkata...

hahaha... pandainya dia orang ni... :D. Semua lelaki ker?

Kayu Manis berkata...

in shaa Allah berezeki utk beli rumah..

Fiza Rahman berkata...

Bagusnya iffan nak belikan rumah utk mama.

Blog Santai berkata...

Rumah-rumah kat Putrajay quite mahalkan..Tapi kita suka tengok design dia. modern look...

mia izzati berkata...

wahh..bila ada umah syokkk..leh wat macam2..

Unknown berkata...

telan air liur mak anak pilih umah...hehehe

Lya Akif Imtiyaz berkata...

Wahh bagus betul anak2 ..kecik2 dah pandai nak belikan rumah utk mama dia hehehe..

Unknown berkata...

bagusnya boifren akak.. saya nak mintak rumah gak la kat boifren2..haha

Mummydearie berkata...

Baguslah boyfriend sanggup nak belikan rumah. Untung MsRed, dapatlah merasa duduk dua rumah 'pembelian' anak-anak nanti. Anak saya yang sulung pun bercadang nak belikan saya rumah tiga tingkat masa umurnya 4 tahun. Lepas fikir-fikir balik katanya terpaksa cancelled plan tersebut. Sebabnya :- berat nak angkat rumah 3 tingkat nak hadiahkan kat Mommy nanti!

Sally Samsaiman berkata...

kena menabung dari kecik la gamaknya..hahaha

NrlAidaHml berkata...

Rumah sekarang ni semuanya mahal..memang tak ter mampu rasanya..huhuh...bestnya Boyfriends nak belikan rumah..rasanya bila diorang dah besar cecah juta kot rumah2 sekarang..huhuh

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

salam MRCC..

hihi..manetau masinlah mulut boipren berdua tu..dpt rumah sekali 2 kan..

cantik

Unknown berkata...

Hamboii , nak juga Boiperen macam nih hihi

Syamimi Saad berkata...

waaa.. pndai mereka pilihkan rumah.. :)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.kecik kecik dah ada impian. besar nnti semga berjay gapai impian itu.aamiin :-)

doakan saya baik baik aja & dipermudahkan segalanya ye msred..

ALL TIME FAVOURITE