Mac 06, 2014

DRAG MALAM SEMALAM

Assalamualaikum....

Semalam pergi Sunway Pyramid. Janji dengan adik, cakap we must  be there before nine. Janji dia pick up saya di rumah. Dari rumah ke Sunway Pyramid dalam 20 minit je. Tapi kena fikir jam jugak, nak cari parking lagi. 8.30 pm baru dia sampai. Hugging my boyfriends kecik yang nak kena tinggal, then kita orang geraklah.





Disebabkan sepanjang jalan saya bebel kat adik lelaki saya, siap ugut kalau lambat sampai orang tu tak nak entertain dah, saya suruh dia ganti balik kos saya, my bro bawak saya drag sepanjang jalan. Kecut perut saya sambil dalam hati istighfar banyak-banyak. 


Apa lu ingat ini Need For Speed [akan ditayangkan pertengahan March 2014] ke? Gua fobia dengan speed ni!!

Sampai tempat di tuju lagi 5 minit pukul 9 pm. Seb baik sempat. Kalau tak.....

Nantilah cerita kenapa saya nak sangat sampai Sunway Pyramid pukul 9 pm.

18 ulasan:

Anum berkata...

nyum2...

syawalsimpsons berkata...

LAma tak ke sunway piramid

Fiza Rahman berkata...

Tak sabar nak tau citer...hehe..

Mar Mansor berkata...

kecut perut..gugur jantung..semua rasa mesti ada..

Suria Amanda berkata...

kalau dah lambat macam tu la jadinya kan...

Suria Amanda berkata...

ni mesti dah lambat betul ni...SA teka...review filem eh?

Unknown berkata...

perghh.. drag kak? dah la depan sunway tu selalu jem kan..terbelit usus kalau saya..haha

Unknown berkata...

ntahnye..nape nk cepat sgt sampai SP tu? cepat update..hehe

Azlia Bashir berkata...

Bercinta kalau nak cari parking di sunway piramid..

Asha Lya berkata...

tak pernah lgi sampai sp ehehe..cptla update ehehehe

AwekTrader berkata...

Done follow...
Done update into my bloglist :)

Oh. berkata...

Bdak lelaki kak, memang mcm tu bila kena bebel. ><

Sayap Biru berkata...

ahahha .. me pun kalu dah janji ... sure hangin juga .. dah bagitau kut MESTI! .. nak juga ikut time melayu dia ... ishk!

hahahaha ... panas baran jadinya

Unknown berkata...

pasaii apaa tuu

Unknown berkata...

fae nak tgk Need for Speed nnti hehe

Unknown berkata...

nyum nyum nyum

QasehnyaRania berkata...

drag pon drag la jjni 5minut sblm jam 9 dh sampai.hihi

Mummydearie berkata...

Habis tu dah kakaknya membebel nak cepat, kenalah si adik bertindak cepat juga. Nasib baik sampai sebelum masa yang dijanjikan.

ALL TIME FAVOURITE