Mac 02, 2014

YEO'S JAMBU BATU MERAH

Assalamualaikum.....

Dah lama tak beli air tin. Tadi di Petronas isi minyak, nampaklah air Yeos Perasa Jambu Batu Merah. Tak tahulah sebab cuaca panas atau sebab colour cute can ini, hati terpanggil nak beli dan nak rasa air ini.




Oleh sebab saya nak kurangkan minum air sejuk, saya biarkan dulu air ini sampai rasa sejuknya hilang. Balik rumah dulu, then baru saya minum. Waktu buka penutup tin ini, bau jambu batu merah terus menusuk hidung. Sedap betul baunya di hisung saya. Suka dengan bau dia. Lepas minum beberapa teguk, memang puas hati. Kena dengan selera. Sedap. 

Kalau minum dengan ais lagi sedap agaknya. Tapi sebab saya tak nak minum sejuk, saya biarkan perasaan minum Yeos Jambu Batu Merah dengan ais ini bermain dalam angan-angan saya sahaja. 

Pertama kali beli, niat nak try, saya beli 1 tin saja. Lepas minum terasa nak beli lagi. Tapi lain kali lah. Bila dah balik malas nak keluar balik.




I blog with BE Write

10 ulasan:

Unknown berkata...

rasanya, saya pun lama gila dah xminum air tin. hehehe

Unknown berkata...

first time husna tengok ni.. kalau jumpa nanti nak grab jugak lah stu..

sHaRiNa eLyaNa berkata...

terasa haus pla nmpk, tp sha xpena minum lg yeos ni..

kat ruma bz la kak, suma orng uma keja,jln, xda msa nak ajar keta, btw my dad dah mniggal :(

Wafi Remli berkata...

Seriously, perisa ni terbaek!

MAA Marketing berkata...


Kini anda boleh dapatkan info-info menarik mengenai pembaharuan roadtax kereta
anda dan insurans
serta info mengenai tuntutan kemalangan. jgn lupa like tau


https://www.facebook.com/alfaidbarakah

Bunda_nora berkata...

Air jambu batu merah...memang sedap...selalu minum hak dalam kotak..

Lya Akif Imtiyaz berkata...

Assalamualaikum ..
Salam Ukhwah Fillah ..
Singgah Sekejap Menjenguk Sahabat ..
Lya festime gak tgk yg nie ...Sblm ni tak penah tgk pon hehehe..mgkin sbb kat umah tak biasa beli air tin jdtak der la TERTENGOK masa beli barang2 kat pasaraya hehehe ..Nampak v\cam BEST jer kena jugak la usha2 lps nie ..Jambu batu best jugak tu ...

Nora Karim berkata...

wah tinnya nampak sedap pulak!! nanti nak cari lah...

Sally Samsaiman berkata...

enggak pernah cuba..hihihi :D

mimie farid berkata...

whooaaa. tak pernah rasa lagi nih.

ALL TIME FAVOURITE