Mac 20, 2014

YOU ALLS MENANG SOALAN TEKA GAMBAR

Assalamualaikum....

Last weekend, sibuk bawak baju dobi ebab takut nak basuh kat rumah. Takut air tak cukup. Teruk juga masalah air kat rumah saya. Kata catu air selang 2 hari, tapi kadang-kadang ada sehari saja ada air, lepas tu tak ada. Kalau basuh kat rumah takut air habis air pulak. So, bertabahlah lepak di dobi DIY.


Dientry ini ada suruh teka saya sedang buat apa. Ada jugak yang cuba jawab, dan kebanyakannya jawab betul. Hheheee... habis, dah nampak duit syiling kan? 

Ada yang teka betul, tapi tak ikut syarat saya. Saya ingin berlaku adil dengan mereka yang jawab dan ikut syarat saya. Saya minta maaf pada yang jawab betul, tapi tak ikut syarat.








Pada yang tersenarai di atas, sila PM saya details anda. Nama, alamat, no telefon di 

https://www.facebook.com/msredcheesecake


Thanks yea you alls yang sudi melayan soalan saya. Heheee...


24 ulasan:

Ann berkata...

terlepas pulak part teka ni...hehhe

thniah pd yg menang...

FarahFerraDotCom berkata...

Tahniah buat mereka..=D

SNM berkata...

Eh2..nama Yana tersenarai. Hehehe...
Alhamdulillah, nanti Yana PM kat FB.

Thanks msred ♥

el berkata...

alamak x tau ada contest teka dan menang..uols dpt adiah ape ek..n ape kt dlm tu ek

Izwa Kamaruddin berkata...

tahniah pemenang :)

Lya Akif Imtiyaz berkata...

TAHNIAH PADA YG MENANG

Anizz Annisa berkata...

ehh name kite la kak..hee..thanx.. secepat kilat pm akak.. :)

Cik Nor berkata...

tahniah all..:)

Asha Lya berkata...

tahniah mereka :)

Syira Lokman berkata...

tahniah :)

Mummydearie berkata...

Tahniah pada mereka yang meneka dengan betul.

Farah Waheda Wahid berkata...

tahniah kepada yang menang... he hehe...

aizamia3 berkata...

tahniah buat pemenang.. ;)

lieyalatif berkata...

wahh seronok la sape yg tekene tekaan tu...mesti tak sabar nak dpt adiah tu kan...

murah rezeki msred sbb anjur contest teka2 gini...

Unknown berkata...

Hehehe.. best jugak kan.. teka2 pun dah dapat hadiah... baik hati sungguh tuan empunya belog inie.. :D

haryati berkata...

tahniah...

Unknown berkata...

tahniah pada yang berjaya (:

Cik Puan berkata...

alahhh...tak sempat nak join teka teki tu..

sHaRiNa eLyaNa berkata...

tahniah pd yg mnang..bru nak teka :P

Blog Santai berkata...

salah...nway tahniah pada pemenang...

Linda berkata...

Camner lah saya boleh terlepas teka teki ni...huk huk

shaFazie berkata...

tahniah pada pemenang..bestnya

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

salam Ms Red..

oho.terlepas pula nk mencuba..
tak mengapa..tahniah buat yg terpilih..

sama lah kat sini.. catuan air 2 hari sekali..

Unknown berkata...

wahhh tahniha utk u'olls yang menang hee

ALL TIME FAVOURITE