Mac 15, 2014

TEKA BETUL DAPAT HADIAH

  Assalamualaikum.....

Happy weekend peeps.

Syukur Alhamdulillah pagi ini tengok jerebu dah berkurangan sangat. Semalam hujan, walaupun sekejap sahaja, mampu mengurangkan jerebu teruk semalam. 

Project weekend ni, selain daripada rutin biasa basuh baju [walaupun tak ada air], lipat baju, jadi cikgu/ustazah anak-anak, kemas rumah, saya nak try habiskan baca buku yang saya baru beli last week. This is the first time I read John Green's yang orang kata best sangat tu. Nak juga tahu kenapa buku-buku John Green ni popular.



Mampu ke tak saya habiskan, just wait and see. Sambil tunggu rutin weekend selesai, saya baca buku ini.

Cuba teka saya sedang buat apa atau kat mana ketika gambar buku ini diambil? 

Sape dapat teka dengan tepat, saya kasi something. Kalau ramai yang betul, mungkin saya pilih guna Mr Random. 

Cara nak jawab. Like FB Msredcheesecake kat sebelah atas kanan tu. PM saya jawapannya di FB Msredcheesecake tersebut. Jangan lupa tinggalkan url blog ok. Thanks.

Have fun you alls, and keep praying.



I blog with BE Write

17 ulasan:

CD berkata...

PM laju-laju :D

Sally Samsaiman berkata...

Tgh basuh baju kat tempat self dobi..hahaha

SNM berkata...

Tgh basuh baju di kedai dobi mesin basuh layan diri.
Hahahaha...teka jer~

Blog Santai berkata...

next to the laptop...salam hujung minggu misred!!!

Unknown berkata...

wah siap berteka teka lagi nak try jawab la nanti hihihihi

Ayu berkata...

hehehe...multitasker woman kan?maybe tgh tggu laundry siap kot..hehe

Affy Afiqah berkata...

alamak tak keluar pula kak gambar yang first tu....

ika klik3 tabung akk...sorry lama tak singgah...ika busy sangat....semoga akk terus gigih berblogging....semoga dipermudahkan segala urusan :))

Sis Vee berkata...

saya klu dah menghadap laptop , x de masa nak membaca ... terbaiklah !

Unknown berkata...

nak kena jwb kat fb je ke? hehe..

tengah tunggu baju kt dobi layan diri sambil baca novel john green eh?

norhasnizakhalid berkata...

mama singgah menabung malam

Wafi Remli berkata...

Gambar 1st mmg putih je ke?

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak. alhamdullilah. weekend haritu hujan. selesa sikit jerebu dah berkurangan... selamat pagi, sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

Asha Lya berkata...

mesti tgh tunggu kain siap kat dobi bawa duit syiling :)

MAY berkata...

saya beli majalah pa&ma bulan lepas kot..tak bace2 lagik!!!

Unknown berkata...

xdapet den nak teko laa. heee tengah kemas ruma kot heee

babYpose berkata...

Self service laundry :) ala tak buat fb babypose lagi, sat gi nak try buka laptop :)

Mummydearie berkata...

Saya pun tak pernah baca buku John Green ni. Saya ni buku BBW 2012 & 2013 belum habis lagi sampai sekarang. Baru selesai tiga buku. Duh, satu pun ambil dekat sebulan gak nak menghabiskannya. Lembab betul sekarang ni bila membaca.

ALL TIME FAVOURITE